Paalberg Startet 4.Juni Link til dette innlegget Startet 4.Juni Har noen en brukt, fungerende styrekonsoll til Askeladden 435 til salgs. Min gamle motor med rorkult ble stjålet. Tilbudet av brukte motorer beregnet for ratt og styrekonsoll er større enn tilbudet med rorkult, derfor denne forespørselen. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Jeg har ingen konsoll, men bare tipser om at det ikke nødvendigvis må være en original Askeladden konsoll. Det er sikkert flere uoriginale konsoller som lar seg montere. Jeg fant selv for noen år siden en uoriginal konsoll på Finn, som jeg monterte i en gammel Rana 16. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Du må lese reglene for å poste på dette forumet. kjøp og salg er ikke tillatt på Båtforumet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.