toholthe Startet 4.Juni Link til dette innlegget Startet 4.Juni Hei, skal besøke noen på hytte ved Stranna Maritime / Hanto i sommer. Lurer på om jeg kommer så langt inn med båt på 41fot som stikker 2,1m. Ser trangt og grunt ut, men kartet er ikke detaljert nok. De på marinaen sier de setter ut store seilbåter, men alt er relativt. Virket som de var usikre selv. Noen med lokalkunnskap i området? Alternativet er Furøya og jolla inn, som ikke er noe dårlig alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Temmelig trangt og grunt for en slik båt. Anbefaler Furøya og jolle 😊 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Det går, men da må du vite hvor du skal du skal gå. Det er ankring forbudt fra det første smale sundet og helt inn forbi badeplassen, så hvor vil du legge deg til? Det finnes kanskje 5 plasser i flytebryggeanlegget som har bredde/dybde til din båt, og ingen av de plassene er ledige. Hadde jeg jobbet på Marinaen så hadde jeg ikke garantert deg at du ikke hadde gått på... Det finnes ikke offisielle sjømerker fra innløpet av Kvastadkilen og inn til marinaen. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Leg deg på forøya. Der er det gode brygger med fortøyningsbøyer Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.