vindodden Startet 5.Juni Link til dette innlegget Startet 5.Juni Er det noen som har gode tips på hvordan jeg får byttet kompressor reim. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkaptein Svart 5.Juni Link til dette innlegget Svart 5.Juni Jobben er relativ enkel om du har verktøyet for å avlaste stammehjulet til kompressor reimen. Verktøyet får du kjøpt hos VP forhandler 5-600kr. Begynn å ta av hoved reimen som driver vannpumpe og dynamo. Du må fjerne ene løpe hjulet til hoved reimen for å få tilgang til kompressor reimen. Jeg tok også bort stramme hjulet til hoved reimen for å få bedre tilgang, men husk å sette i den lange bolten til stamme hjulet fordi den holder dynamoen i posisjon. Sett deretter i VP verktøyet med den store klaven inn i stammehjulet til kompressor reimen og hekt den en på dynamoen godset.Litt vanskelig forklare men plasseringen sier seg litt selv når du holder på. Deretter er det bare å skru til du får avlastet reimen nok slik reimen kan tas av. Legger ved et bilde av verktøyet som trengs. Jeg forutsetter du har løpe og stamme hjul av stål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.