Jump to content

Axopar 37 eksploderer etter bensinfylling!

-morten-

Recommended Posts

10 hours ago, sap_2000 said:

Det var langt i fra bra! Dey var meget skuffende, da jeg virkelig liker design konstruksjon og filosofi/byggemetode på Axopar. Noen som har hørt om sånnt kan skje på 28/29/37?  I så fall er Axopar utelukket for min del. Her må det være en lekasje eller konstruksjonsfeil. 

Mulig de tilfellene er 45 foteren, Var litt vanskelig å se på den videoen.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev for 6 timer siden:

Mulig de tilfellene er 45 foteren, Var litt vanskelig å se på den videoen.

Første var 45.

Den andre ser også ut som en 45 pga den 3. motoren (BB - opptiltet). I så fall oppsiktsvekkende da 45 er en ny modell og så langt eksisterer i relativt få eksemplarer.

bodrum-da-tekne-patladi-3-kisi-yaralandi-18708455_1962_amp.jpg.webp.617e1b0de259df40d1ef81397b1eaa41.webp

-morten- skrev for 6 timer siden:

Det var langt i fra bra! Dey var meget skuffende, da jeg virkelig liker design konstruksjon og filosofi/byggemetode på Axopar

Så i en diskusjon om den forrige ulykken at det var noen teorier rundt utlufting og vindretning, men det var en diskusjon, ikke fastslått.

Axopar har virkelig fått det til. Mange folk vil ha de. Også utenfor  Europa.

Men de selger helt klart båter pga design og stil, ikke overdreven kvalitet eller materialvalg.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...