Nilfisk Startet 5.Juni Link til dette innlegget Startet 5.Juni Hei, har akkurat oppdatert software EVC’en i båten(D3 160 hk 07 mod) får beskjed i displayet i båten « incorrect database pleace do an update» Noen som vet hva jeg må gjøre videre??? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 5.Juni Link til dette innlegget Svart 5.Juni Side 84 her: https://www.scribd.com/document/521340097/Calibrating-EVC Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 5.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni Takk, mye her...er det noe av dette jeg må gjøre altså?? Ingen motorinfo blir vist på det lille displayet mitt, bare denne infoen "incorrect database, pleace do an update" Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 5.Juni Link til dette innlegget Svart 5.Juni Tror du skal kjøre en autoconfig Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 5.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni Akkurat, får prøve det etter beste evne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.