larsand Startet 19 timer siden Link til dette innlegget Startet 19 timer siden sjekk ut baater.no. en salgsportal i startfasen hvor vi kan legge yt båten gratis samt være med å utforme portalen slik vi ønsker å ha den. jeg la inn ett ønske om å krysse av for strak aksel eller drev å dette var på plass 30 min etter forslaget.anbefaler at alle som har en båt på finn.no legger ut båten sin her også slik at finn.no får litt konkuranse.. jeg personlig har ingen form for deltagelse i denne platformen men ønsker en konkurent til finn.no som i dag har monopol velkommen. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Vi har allerede utestengt to av personene bak virksomheten pga spamming av forumet. Det skal kun være gratis i startfasen. Å få annonser spredt utover nok et sted er ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Finner ikke seilbåter der inne? Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Ingar skrev 1 time siden: Vi har allerede utestengt to av personene bak virksomheten pga spamming av forumet. Det skal kun være gratis i startfasen. Å få annonser spredt utover nok et sted er ikke bra. beklager men det var ukjent for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Autodb har vel også gratis båt annonsering ? Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden larsand skrev 32 minutter siden: beklager men det var ukjent for meg. men på en annen side så kan vi bidra til å utforme portalen slik vi ønsker å ha den. at det er gratis i starten er vel en måte å få opp aktiviteten. det koster jo penger å annonsere på finn samt at det finnes nok av sure miner over prisnivået på finn samt at de nå tar betalt for salg av båtdeler. mulig denne siden kan gi finn den konkuransen de trenger for å lytte til tilbakemeldinger samt senke prisen på annonsering. til slutt så er vel det å annonsere varer på flere steder heller positivt enn negativt så den utalelsen kan du gjerne begrunne litt dypere Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Boatmad skrev 30 minutter siden: Autodb har vel også gratis båt annonsering ? det tror jeg de har. Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Fornuftig med litt konkurranse til finn. 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.