Lord Hatlem Startet 18 timer siden Link til dette innlegget Startet 18 timer siden Hei har ein st 6001+ (standalone)som ikkje vil holde kursen, den registrerer retning og ror utslag men gjer ikkje korrigeringer. Har ein mistanke om at eg må skifte fluxgatekompasset, noken som veit om nyere type passer eller skal eg gå for å skifte innmaten i det eg har(typen eg har er ikkje å finne ny komplett) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Alternativene er å bytte innmat eller finne et brukt kompass. Jeg hadde byttet innmaten. https://seatronic.no/raymarine-fluxgate-kompassensor-m022 Sitér dette innlegget Link to post
Lord Hatlem Svart 7 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Ja eg får dobbeltsjekke om dei passer overens så er vell kansje det, det beste, var nok so veldig med olje inni kompasset🫣😅 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.