Eika Startet Lørdag 07:18 Link til dette innlegget Startet Lørdag 07:18 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i antiskli "pulver" i Kristiansand idag lørdag 7.6.25? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 07:34 Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:34 Maritim? De skal ha inne 6 stk av denne og 5 stk av denne, begge variantene befinner seg i hylle 13A (internett altså🥰😄). Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart Lørdag 09:56 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 09:56 Hakkannen skrev for 2 timer siden: Maritim? De skal ha inne 6 stk av denne og 5 stk av denne, begge variantene befinner seg i hylle 13A (internett altså🥰😄). At jeg ikke tenkte på det selv får skylde på gassen fra herde prosessen Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart Lørdag 10:14 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:14 Navigare i Elvegata, i sentrum, kan nok også hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 10:24 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:24 Eika skrev 26 minutter siden: får skylde på gassen fra herde prosessen 😂 Får ikke håpe du har fått alt for mye av den gassen da, greit å ha hodet noenlunde med seg en stund til😅 Dessverre selger de bare småposer nå, i motsetning til tidligere da man kunne få med seg en hel boks på halvkiloet. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart Lørdag 10:28 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:28 Hakkannen skrev 2 minutter siden: 😂 Får ikke håpe du har fått alt for mye av den gassen da, greit å ha hodet noenlunde med seg en stund til😅 Dessverre selger de bare småposer nå, i motsetning til tidligere da man kunne få med seg en hel boks på halvkiloet. Heldigvis trenger jeg bare til en kvm, hadde jeg vist det før jeg reiste hjemmefra så hadde jeg hatt det med meg Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 10:36 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:36 Eika skrev 7 minutter siden: Heldigvis trenger jeg bare til en kvm Da burde en pose holde en stund😊 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart Lørdag 10:38 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:38 Jeg har brukt sukker flere ganger med godt hell, men bakpå badeplattform der ømfintlige barneknær osv skal klatre opp så blir det litt for grovt denne gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 10:46 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:46 Ser den😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.