Kineser Startet Søndag 12:47 Link til dette innlegget Startet Søndag 12:47 Etter at jeg stopper motoren (KAD43) høres en susing og lyden av væske som sildrer, samt en tikkelyd. Dette varer en liten stund før det blir stille. Er det normalt? Jeg ser ikke noe væske, så det må være internt. Prøvde å laste opp lydfil, men det tror jeg ikke går? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart Søndag 23:35 Link til dette innlegget Svart Søndag 23:35 Det er olje som renner fra toppen og ned i bunnpanna. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Kineser skrev On 8.6.2025 at 14.47: Etter at jeg stopper motoren (KAD43) høres en susing og lyden av væske som sildrer, samt en tikkelyd. Tikkelyden er trolig metall som krymper ved nedkjøling. Rask frekvens i starten, så fallende tempo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.