runemannelang Startet Søndag 18:33 Link til dette innlegget Startet Søndag 18:33 Hei. Jeg har en 30HK Johnson påhengsmotor 2004 mod. Den starter lett og går egentlig fint på tomgang. Men når jeg skulle prøve den på sjøen, så begynner den å fuske( se video). Jeg er ingen reser på dette. Så hvis noen har gode ideer om hva jeg bør sjekke, så takker jeg for det. Bensinen er ny. Plugger er byttet Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart igår klokken 14:53 Link til dette innlegget Svart igår klokken 14:53 Det høres ut som tenningskutt, siden det er så regelmessige intervaller Min Yamaha motor oppfører seg omtrent slik når det er lite olje på autolube tanken. Men jeg vet ikke om din motor har det, eller noe annet som gir alarm på den måten. Det er også tenkelig at dødmannsknappen ikke er skikkelig ute, men jeg tror det typisk vil gi mer variasjon i fuskingen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.