Jump to content

290 drev


dcking

Recommended Posts

Mener der brukes litt forskjellige oljer. På mine er der ATF-olje (rød automatgirolje)

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

  • Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Link to post

Som SveinHA skriver kan det brukes forskjellige oljer, både vanlig motorolje og ATF-olje. Det viktige hvis du skal etterfylle er å bruke samme olje som er brukt fra før hvis ikke kan oljen skumme. Jeg synes det er en fordel med ATF-olje (hydraulikkolje) da den er mere tynnflytende og gir raskere tilting av drev/trimplan før varmen i motorrommet har varmet opp oljen tilstrekkelig.

Link to post

Det skyldes en begrensning i Invision.

Vi kan sette timeout på redigering, men ikke sletting.

Mao tillater vi sletting så vil dette være mulig også etter 24t . (som er redigerings timeout).

 

Poster man noe ved en feil så er det bare å erstatte teksten med "Slettet".

Link to post

Jeg synes å huske at det går å bytte fra motorolje til ATF-olje, men ikke motsatt. Hvilken olje som er anbefalt til ditt drev finnes i verkstedhåndboken som ligger i dokumentarkivet.

 

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...