belbert Startet Mandag 19:59 Link til dette innlegget Startet Mandag 19:59 Hei. Er i ferd med å fjerne alt bunnstoff på min 1974 modell Mekling. Jobben er en grisejobb av dimensjoner, da det er brukt et ukjent antall strøk med forskjellige sorter bunnstoff gjennom båtens 51 årige liv. Jeg har skrapet og skrapet, og nå har jeg brukt slipemaskin på fjerning av de siste restene. Bunnen er ren, men det ser ut som den er skutt på med hagle flere steder. Tok noen bilder av tilstanden, og håper noen her innen kan hjelpe med en diagnose og evt behandling. Er det ok å vaske med aceton, sparkle med epoksysparkel, og deretter epoksyprimer og tilslutt bunnstoff? Takker på forhånd for all hjelp Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart Mandag 20:14 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:14 Sparkle med gelcoatsparkel, så kan du ha epoxyprimer og bunnstoff. Føler med deg, strippet akkurat en lillesøster av Mekling (Draco 20) for 40 år med ymse valører bunnstoff Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart Mandag 20:21 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:21 Du kan med fordel bruke epoxysparkel under vannlinjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.