Bellil Startet 12.Juni Link til dette innlegget Startet 12.Juni (redigert) Jeg skal få printet navnet på båten så jeg kan ha navnet over teksten som Bavaria har på targaen Ville vært fint å bruke riktig font og kanskje til og med riktig blåfarge hvis noen har koden til den Redigert 12.Juni av Bellil Stavefeil i emnetittel (see edit history) Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Faxen Svart 12.Juni Link til dette innlegget Svart 12.Juni RAL 5013 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bellil Svart 12.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni Faxen skrev for 1 time siden: RAL 5013 Takker Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Bellil Svart 21.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni Jeg har fått tips om at fonten for Bavaria muligens heter Copperplate og fonten for 32 Sport heter muligens Gill Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.