ChristofferBøe Startet Torsdag 16:29 Link til dette innlegget Startet Torsdag 16:29 Er ganske fersk i båtverden og har derfor kjøpt med en båt med betydlig utbedrings behov. Jeg har en VP aq115 og Aq100 drev. Jeg skal ta motoren ut for sjekk og bytte simring på veivakselen. Kan noen fortelle meg hva jeg må løssne for å få ut motoren? Holder det å løsne de 6 boltene som går til svinghjulskåpa? Eventuellt om noen har en fremgansmåte🙂 Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart Torsdag 18:46 Link til dette innlegget Svart Torsdag 18:46 Regner med den er som andre volvodrev: av med drevet, så løsne de seks boltene i klemringen på tettingen. Så motoren fram og ut. AQ100 er en skikkelig antikvitet! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart igår klokken 06:43 Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:43 Eksos- og kjølevasslangar må òg av. Det same gjeld alt av elektriske leidningar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.