Gunga Din Svart 6.Juli Link til dette innlegget Svart 6.Juli sikkert.... ser att den er både CE-merkt og FCC-merkt (Federal Communications Commission) som tester all radio o telekom utstyr i USA. jeg kan ikke se på min att jeg kan justere opp effekten til 12.5W ! jeg får ikke testet min for slutet Aug. da jeg er tilbake i båten Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 10.Juli Link til dette innlegget Svart 10.Juli Jeg har fått svar….sen vet jeg ju ikke om dette er tilstreklig @abbor ! og notified body er ICR Polska Sp zoo….. og søker du på deres hjemmeside så finner du ICR/VC/HS250105 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
abbor Svart 10.Juli Link til dette innlegget Svart 10.Juli Det er IEC 62287-1 og IEC 62287-2 som er standardene for AIS kommunikasjon. EC Decleration of Conformity dokumentet omhandler de andre standardene som slike produkter som skal selges på EU markedet må sertifiseres i henhold til. Dette er komplekse saker, her er en offentlig krangel mellom SRT og AMEC, de to ledende AIS modul produsentene, omtalt og faktisk også utspiller seg. CEO i SRT skriver i kommentarfeltet. https://panbo.com/ais-issues-garmin-navico-mcmurdo-amec-and-srt/ Så jeg ville ikke stole på en kinesisk AIS produsent før jeg ser sertifisering i henhold til IEC 62287-1 eller IEC 62287-2 fra en uavhengig lab. Antar det er svært få laber som er godkjent for disse standardene siden markedet er svært lite. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.Juli Link til dette innlegget Svart 10.Juli abbor skrev 44 minutter siden: Antar det er svært få laber som er godkjent for disse standardene siden markedet er svært lite. har du noe liste på hvilke laber som er godkjent ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.