Tigerhopp Startet 16.Juni Link til dette innlegget Startet 16.Juni Hei. Ønsker og bytte ut de tradisjonelle bryterne med et panel som viser hvordan trimplanene står i sjøen. Noen som har tips til hva som er plug and Play her. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.Juni Link til dette innlegget Svart 16.Juni S erut som Beg and Pray. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
theppan07 Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Litt usikker, men jeg tror at det bare er elektriske trimplan som har denne muligheten. Det du viser her er hydrauliske trimplan. Jeg byttet på mine elektriske Lenco trimplan. Det var ren plug&play. Bare å skifte kontrollenheten og bryterpanelet med innlagte led. Ingen lodding eller skjøting av kabler, bare å plugge rett i. Sitér dette innlegget Link to post
Tigerhopp Svart 23 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Skjønner. Ikke noe som brenner men hadde vært kjekt og se hvordan planene står i sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.