Bakttus Startet Mandag 10:27 Link til dette innlegget Startet Mandag 10:27 Jeg trenger vinteropplag på land for min 30 fot Tresfjord. Trenger råd på rimelig vinteropplag. Fleksibel mht sted i forhold til Østlandet eller Sørlandet.?Trenger å få tatt opp båten i løpet av en uke. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart Mandag 20:05 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:05 Sonskilen båthavn kan jo være et sted å prøve Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
19 fot Svart igår klokken 01:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 01:44 Bakttus skrev for 15 timer siden: Jeg trenger vinteropplag på land for min 30 fot Tresfjord. Jeg har ikke gått med meg at drt er vinter snart. Men det kan være lurt å fortelle om du ønsker utendørs eller innendørs. Og om det kun er aktuelt rett ved vannkanten (saltvann?), eller om det er aktuelt med frakt langs vei. Da kan det også være aktuelt å oppgi høyde og bredde pga transporten, og hvis den skal gjennom en port for å komme innendørs. Vekt kan også være viktig, både for transport langs vei og pga selve løftet. Siden du skal i vinteropplag rundt sankthans så må du kanskje jobbe på båten med noe akutt, da kan det være relevant om det er lov dit du skal. Eller kanskje om de har verksted som kan fikse noe. Selv leier jeg innendørs lager på østlandet til mine båter. Betaler tilsammen 3500 kr pr vinter for tørr innelåst lagring av 15 + 19 fot. Men der er det ganske fullt om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Bakttus Svart 3 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Hei, da løste det seg, fikk et godt tilbud fra Østfold Marineservice (omarine.no) i Skjeberg 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.