sportnaj Startet 16.Juni Link til dette innlegget Startet 16.Juni Hei, Det kan se ut som at trimpanelet mitt har tatt kvelden. Noen som vet hvor det lønner seg å anskaffe nytt panel eller noen som fikser slike. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 16.Juni Link til dette innlegget Svart 16.Juni Sikker på at det er panelet? Prøvd å kalibrere så ta en auto-config? Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart 17.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni Helt sikker er jeg ikke men har hatt noen til å se på det og de mener det samme. Knappene responderer dårlig når man trykker på de og det er ingen reaksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 18.Juni Link til dette innlegget Svart 18.Juni Reléene nede på pumpa er jo en gjenganger. Selv måtte jeg kakke lett på mine da jeg ikke fikk opp drevet ved utsett. Prøv å dra de opp og sjekk for irr. Typisk for DPH drev. Har så og si ikke hørt om problemer vedr bryteren. I hvertfall ikke om den står tørt. Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart 19.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni Problemet ble løst med ny kontroll enhet (som på bildet). Kjøpte orginalt og enkelt å bytte selv. Da fikk jeg kalibrert og kjørt drevene uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 19.Juni Link til dette innlegget Svart 19.Juni sportnaj skrev for 1 time siden: Problemet ble løst med ny kontroll enhet (som på bildet). Kjøpte orginalt og enkelt å bytte selv. Da fikk jeg kalibrert og kjørt drevene uten problemer. Bra! Tror det panelet ikke er veldig glad i vann, så prøv å holde det så tørt som mulig Kan jeg spørre om hva nytt panel koster? Forrige eier av min båt var ikke så flink til å bruke kalesje, så jeg kan fort ende opp med samme problem.. Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart 19.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni Jeg åpnet opp det gamle panelet og så det var kommet inn vann. Skal jo være ganske tett, men så også antydning til noen små brudd i plaste-huset så tror kanskje det har vært is-sprenging... Ny kostet vel 3100,- NOK ink mva, men fikk kjøpt en som hadde vært brukt til feilsøking til litt rabatt. Babord drev ned knappen fungerte fremdeles... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 20.Juni Link til dette innlegget Svart 20.Juni Ja, frostspreng gjør faktisk en del skade. Ulempen med å ta opp båten sendt på sesongen, er at den muligens ikke rekker å tørke opp i kriker og kroker før kulda kommer. Jeg legger også et fleec-teppe over kjøreposisjon når jeg ikke er i båten. Sol med høy varme i cabinen tørker også ut plast, treverk etc over tid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.