Jump to content

Nytt trimpanel til drev - dobbel VP D4-225 installasjon

sportnaj

Recommended Posts

sportnaj skrev for 1 time siden:

Problemet ble løst med ny kontroll enhet (som på bildet). Kjøpte orginalt og enkelt å bytte selv. Da fikk jeg kalibrert og kjørt drevene uten problemer. 

Bra! Tror det panelet ikke er veldig glad i vann, så prøv å holde det så tørt som mulig:tommel_opp: Kan jeg spørre om hva nytt panel koster? Forrige eier av min båt var ikke så flink til å bruke kalesje, så jeg kan fort ende opp med samme problem..

Jeg åpnet opp det gamle panelet og så det var kommet inn vann. Skal jo være ganske tett, men så også antydning til noen små brudd i plaste-huset så tror kanskje det har vært is-sprenging...
Ny kostet vel 3100,- NOK ink mva, men fikk kjøpt en som hadde vært brukt til feilsøking til litt rabatt.

Babord drev ned knappen fungerte fremdeles...

Ja, frostspreng gjør faktisk en del skade. Ulempen med å ta opp båten sendt på sesongen, er at den muligens ikke rekker å tørke opp i kriker og kroker før kulda kommer.

Jeg legger også et fleec-teppe over kjøreposisjon når jeg ikke er i båten. Sol med høy varme i cabinen tørker også ut plast, treverk etc over tid.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...