sportnaj Startet Mandag 14:18 Link til dette innlegget Startet Mandag 14:18 Hei, Det kan se ut som at trimpanelet mitt har tatt kvelden. Noen som vet hvor det lønner seg å anskaffe nytt panel eller noen som fikser slike. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart Mandag 15:05 Link til dette innlegget Svart Mandag 15:05 Sikker på at det er panelet? Prøvd å kalibrere så ta en auto-config? Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart igår klokken 12:45 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:45 Helt sikker er jeg ikke men har hatt noen til å se på det og de mener det samme. Knappene responderer dårlig når man trykker på de og det er ingen reaksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 55 minutter siden Link til dette innlegget Svart 55 minutter siden Reléene nede på pumpa er jo en gjenganger. Selv måtte jeg kakke lett på mine da jeg ikke fikk opp drevet ved utsett. Prøv å dra de opp og sjekk for irr. Typisk for DPH drev. Har så og si ikke hørt om problemer vedr bryteren. I hvertfall ikke om den står tørt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.