sportnaj Startet Mandag 14:18 Link til dette innlegget Startet Mandag 14:18 Hei, Det kan se ut som at trimpanelet mitt har tatt kvelden. Noen som vet hvor det lønner seg å anskaffe nytt panel eller noen som fikser slike. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart Mandag 15:05 Link til dette innlegget Svart Mandag 15:05 Sikker på at det er panelet? Prøvd å kalibrere så ta en auto-config? Sitér dette innlegget Link to post
sportnaj Svart igår klokken 12:45 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:45 Helt sikker er jeg ikke men har hatt noen til å se på det og de mener det samme. Knappene responderer dårlig når man trykker på de og det er ingen reaksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Reléene nede på pumpa er jo en gjenganger. Selv måtte jeg kakke lett på mine da jeg ikke fikk opp drevet ved utsett. Prøv å dra de opp og sjekk for irr. Typisk for DPH drev. Har så og si ikke hørt om problemer vedr bryteren. I hvertfall ikke om den står tørt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.