MR Swe Startet 15 timer siden Link til dette innlegget Startet 15 timer siden Hei. Finnes det noen stige som passer til båt som har bauganker? trenger en løsning på denne. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden savner baugspud på min båt Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden MR Swe skrev 1 time siden: savner baugspud på min båt Jeg tror du får best løning for ilandstiging med baugspryd. Jeg har stige også, men finner ofte at jeg ikke trenger den. Noen ganger senker jeg ankeret litt, og bruker bøylen som stigtrinn Du kan trolig henge en slik stige i buen på pulpit, men det blir gjerne litt ustabilt med mindre du taper den fast, eller har en annen form for feste: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.