Rune.f Startet 19.Juni Link til dette innlegget Startet 19.Juni Har ovenstående ekkolodd, kjøpte gt-54 uhd svinger, men får ikke opp sonar meny på skjermen, mangler sideview og clear view valget, bilde nr 1 er min skjerm, bilde nr 2 er slik det skulle sett ut, noen forslag på hva som er feil/eller hva jeg ikke gjør ? Jeg får heller ikke opp menyen på bilde nr 3. Bilde nr 4 mitt ekkolodd. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 19.Juni Link til dette innlegget Svart 19.Juni Har du prøv å oppdatere programvaren på plotter? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rune.f Svart 19.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni Hvordan gjør jeg det ? Er bruker av ekkolodd/plotter, er vant til att ting fungerer når det slås på, her skal det normalt komme opp en meny når det trykkes på meny lengst til høyre, som på bilde 3 men det kommer da opp ett skjermbilde lignende bilde 1 med Flacher og "Tilpass" vindu. Det bør jo ikke være ett strømproblem, da skulle ikke alt det andre virke, det er aldeles som om side view og clear view ikke eksisterer, noe det absolutt jo skal :) Her svinger modell. Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 19.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni Jeg må vel da laste ned Garmin express eller Active Captain mobile app, er det korrekt ? Har nå lastet ned Active Captein, skal gjøre ett forsøk i morgen, så får vi se hva om en praktisk anlagt mann med dårlige datakunnskaper får til dette.... Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 20.Juni Link til dette innlegget Svart 20.Juni Rune.f skrev for 8 timer siden: Jeg må vel da laste ned Garmin express eller Active Captain mobile app, er det korrekt ? Hei, ja det stemmer, er iallefall verdt et forsøk. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rune.f Svart 20.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni Fant ut av det, lærdommen er att man ikke skal stole på det som står skrevet i annonsene, det er ikke alle 92sv som "snakker" med GT-54, måtte ringe Garmin til slutt, de bekreftet dette når de fikk serie nr på min enhet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.