Arban Svart 7.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August Takker for tips bellen, reima er passe stram og med nåværende garnspill montert, drar den han gamle Erik ut av havet, så vil tru det må vere noe med enten manøver ventil eller selve hydraulikk motor Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 7.August Link til dette innlegget Svart 7.August Har du hatt sleiden ute av ventilenhuset og sjekket at o-ringer er ok og samt at det ikke er tæring i selve huset? -Tror jeg måtte lage nye o-ringspor i sleiden pga tæring i huset. Flere år siden, men mener jeg har gjort det. Sitér dette innlegget Link to post
Arban Svart 7.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August Har du spreng skisse av ventil eller eventuelt hvor mange i ringer som skal være på sleide? Hadde ingen utv lekkasje når jeg hadde den montert, men.. redigering- plukka ut sleide, ikke sport etter O ringer der 😳 Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 8.August Link til dette innlegget Svart 8.August Ble usikker nå, men tror ikke jeg kan huske så feil at jeg ikke har gjort det. Om o-ringspor fra skapelsen av er på sleiden eller i huset, det husker jeg ikke. Trodde de var på sleiden, men det kan være feil. Jeg laget nytt på sleiden, enklest å få til det. Men det var huset som var tært. En eller annen tettning har du vel, 100 bar uten noe høres urimelig ut. Ventilen din ser lik ut som min. Har ikke tegning over den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.