Håvard G Startet 22.Juni Link til dette innlegget Startet 22.Juni Oppdaget i går at ankervinsjen plutselig ikke vinsjen inn da jeg trykket på knappen. Både via fjernkontroll og panel på dashbordet. Er en Sleipner midi 203. Nå har jeg endelig fått fikset frislipp men plutselig så funker ikke inn - vinsjing. Systemet ble montert helt nytt for 2 år siden, helt etter boka, med egen strømbryter og sikring. Den responderte greit på ut/frislipp men ikke inn. Fikk til slutt vinsjen inn litt og litt ved å slå av og på strømbryter gjentatte ganger. Da vinsjen den seg litt og litt inn. Og plutselig etter mange forsøk så funket den helt fint en siste gang. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Kommentar fra moderator: Tittelen, "Ankervinsj, Sleipner", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres av emnestarter ved å klikke på ... symbolet og deretter velge "Redigér innlegget". Om ikke kan emnet bli slettet. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Ja, et forslag. Lite strøm. Vet du noe om spenning da det skjedde? Da den virket til slutt, hadde motoren gått og ladet i mellomtiden? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Håvard G Svart 22.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni Vet ikke noe om spenning. Men skal måle og sjekke litt ved første anledning. Motoren hadde gått 15 minutter kanskje. Var jo etterhvert at den begynte å fungere. Jeg har ikke veldig peiling på strøm og lading. Sitér dette innlegget Link to post
Håvard G Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Problem løst, med god support fra Sleipner. Justerte endestoppgiver 2mm. Tydeligvis har den slått ut på blytauet som førte til konstant stopp. Liten justering og alt funker bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.