Jomes Startet 22.Juni Link til dette innlegget Startet 22.Juni Hei. Ble anbefalt dette fettet til propellhylse av forhandler? Andre som har erfaring med denne? Og den mutteren som er avbildet med bil, skal den strammes iblant, ? Og er den links? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Roger jo Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Jomes skrev for 21 timer siden: Og den mutteren som er avbildet med bil, skal den strammes iblant, ? Og er den links? Den er normalt ikk Links. Når det deypper vel mye ut av pakkboksen løsner du på låsemutteren Rød pil og strammer litt på den Blå til det bare drypper litt. Fortøy ekstra og ta jobben i bås med tommgang forover. Husk og trekke til låsenutteren etterpå. Fettkoppen 1/4 til 1/2 førn 4-5 ganjer i sespmgen. Ps. gjør rent Bilde datt av Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Jomes Svart 22.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni Roger jo skrev 24 minutter siden: Den er normalt ikk Links. Når det deypper vel mye ut av pakkboksen løsner du på låsemutteren Rød pil og strammer litt på den Blå til det bare drypper litt. Fortøy ekstra og ta jobben i bås med tommgang forover. Husk og trekke til låsenutteren etterpå. Fettkoppen 1/4 til 1/2 førn 4-5 ganjer i sespmgen. Ps. gjør rent Hei. Takk for svar. Ser ingen rød pil, men jeg antar du mener låsemutter innenfor den blå. ? Hvor mye løsne låsemutter? Type fett ser greit ut? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Hulda Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Fetttet er for å smøre glidelageret som sitter på 'sjøsiden' av tetningen. Et hvert vannfast fett vil gjøre jobben. Av bildet ser jeg fett som tyter ut på atmosfæresiden. Hva er det du forventer at fettet skal gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 22.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni Nå er ikke bildet fra min båt, men jeg har det samme opplegget. Jeg tenkte fettet var med på å tette litt hvis det drypper, eller om jeg må stramme litt ved den blå pilen Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Hulda Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Fettet skal kun smøre glidelageret. Ikke tette rundt akslingen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.