Jump to content

Årø 28 - Stereo(pakke) til båt - BT / DAB

Sarasin

Recommended Posts

Er på utkikk etter litt lyd i båten, uten at vi skal overdrive. Det er snakk om å ha litt bakgrunnsmusikk både når vi kjører og når vi ligger ved land. Jeg ønsker Bluetooth (for Spotify) og helst DAB-radio - og trenger også høyttalere. Jeg gidder ikke sprakete møkkalyd, men vi skal heller ikke spille fletta av hele brygga når vi sitter i båten. Trenger derfor litt råd og tips til hva jeg egentlig trenger, hvilke merker som er gode, og en ca pris jeg kan forvente å måtte betale. Jeg har sett enkle sett med BT-mottaker, som disse to (to høyttalere / fire høyttalere) som såvidt jeg forstår gir meg BT-tilkobling. Jeg kan veldig lite om stereo, så jeg vet ikke om jeg må / bør ha to eller fire høyttalere, eller hva disse wattene egentlig innebærer.

Så hvis noen kan hjelpe meg med å få til en ok+ stereoopplevelse i båten, setter jeg stor pris på det :)

Sikkerhet   >   Funksjon   >   Komfort   >   Visuelt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...