Sarasin Startet 22.Juni Link til dette innlegget Startet 22.Juni Er på utkikk etter litt lyd i båten, uten at vi skal overdrive. Det er snakk om å ha litt bakgrunnsmusikk både når vi kjører og når vi ligger ved land. Jeg ønsker Bluetooth (for Spotify) og helst DAB-radio - og trenger også høyttalere. Jeg gidder ikke sprakete møkkalyd, men vi skal heller ikke spille fletta av hele brygga når vi sitter i båten. Trenger derfor litt råd og tips til hva jeg egentlig trenger, hvilke merker som er gode, og en ca pris jeg kan forvente å måtte betale. Jeg har sett enkle sett med BT-mottaker, som disse to (to høyttalere / fire høyttalere) som såvidt jeg forstår gir meg BT-tilkobling. Jeg kan veldig lite om stereo, så jeg vet ikke om jeg må / bør ha to eller fire høyttalere, eller hva disse wattene egentlig innebærer. Så hvis noen kan hjelpe meg med å få til en ok+ stereoopplevelse i båten, setter jeg stor pris på det :) Sitér dette innlegget Sikkerhet > Funksjon > Komfort > Visuelt Link to post
Bellil Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Type båt er jo litt relevant. Foreslår at du endre tittel på tråden og skriver type båt (rib 23 fot, fabrikat og modell eller lignende) Type og størrelse båt jan jo være avgjørende for valg av system og antall høytalere Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Sarasin Svart 23.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni Bellil skrev for 1 time siden: Foreslår at du endre tittel på tråden Det var jammen ikke dumt :) Helt klart at det har noe å si hva slags båt man har ;) Sitér dette innlegget Sikkerhet > Funksjon > Komfort > Visuelt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.