Vaagen Startet 22.Juni Link til dette innlegget Startet 22.Juni Har akkurat starta ferien, og starter på vei nordover fra Ålesund i morgen. Tenkte å gå gå nordover noen dager, og så somle syd igjen, tipper at yttergrensen for turen er ca. Sandnessjøen. Tar gjerne imot tips om gode gjestehavner på vei nordover, og syd igjen. Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
enslagsgjest Svart 22.Juni Link til dette innlegget Svart 22.Juni Sandøya, Finnøya, Ona, Søndre-Bjørnsund, Nordre-Bjørnsund, Bud, Håholmen, Kristiansund, Veiholmen, Magerøya, Hestvika, Storfosna, Tarva, Lysøysundet, Harbak, Sandviksberget, Abelvær, Sør-Gjæslingan, Rørvik, Leka, Ylvingen, Skålvær. Jeg hadde definitivt vurdert uthavn også. Trondheimsleia er ganske kjedelig. Hvis du bare har et par dager, hadde jeg nok tatt en rundtur rundt Smøla via Veiholmen og kanskje til Titran. Og selvfølgelig stoppet på værene i ytre Romsdal og gått innerleia over Hustadvika og Averøya. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Vaagen Svart 22.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni Takker 😊 Tenker å ta meg god tid hjemover 😊 Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
Escaro Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Logg deg inn på https://www.norskhavneguide.no/no/ så finner du mange perler på kysten. Illustrert med bilder og tekst. God tur Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Kvenvær, Sula, Bogøyvær, Mausundvær Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
navid Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni På retur: Gå Herøysundet sørvest av Sandnessjøen. Videre Nes på Vikna, fantastisk solnedgang. Ylvingen. Leka må besøkes, gjestebrygge på Skei. Er dere spreke så lei sykkel og ta turen rundt øya. Eller hør med utleieren om noen kan kjøre dere rundt. Fantastisk natur og en opplevelse for livet. Flatanger har mange fine plasser. Unngå Lauvsnes ved sv kuling... Småværet må besøkes. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Og ta en tur gjennom Skålværleia når man først er i området rundt Sandnessjøen. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
navid Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Bifalles Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Her er rikelig med lesestoff: Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
BMW X1 Svart 25.Juni Link til dette innlegget Svart 25.Juni Kommet deg langt nordover ? Planen er å gå nordover selv til helga men er meldt en del vind fra helgen og utover neste uke, mulig man må endre ferieplanene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.