TrikkerN Lønning Startet 23.Juni Link til dette innlegget Startet 23.Juni Hei, Jeg skulle bytte impeller på vår Yamaha 9.9 Vmax jr. Dette er tydeligvis en stund siden dette har blitt gjort, ettersom stag som går opp til gir hendel knakk når jeg forsøkte å skru den opp mutteren. Det frister å bare å legge den ut for salg og bytte den ut, ettersom tid er mangelvare fortiden. Samtidig tenker jeg at jeg kan gjøre et forsøk på og bytte - Ettersom den egentlig er ganske strøken. Kjenner noen til delenr på disse og er det noen som har gjort tilsvarende operasjon? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Har brukt denne delelista til mine Yamaha 9.9/15FMH Yamaha 9.9/15 63W 63V 682K med unntak av reedblokk og forgasser så vet jeg ikke om deler som ikke går om hverandre. Hver som alltid ops på kort og lang stamme. Se figur 13 og del 33 https://gjoel-marinecenter.dk/wp-content/uploads/2022/01/9.9G-63V-2014-og-frem.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.