nik0lai Startet 23.Juni Link til dette innlegget Startet 23.Juni Hei. Guttungen på 13 har en Cyber 370 med hjemmelagd setback og Tohatsu 9.9 (15) , samt cleaver-propell kjøpt ny hos Winrace Propellers i år. Vi har etter en del justeringer klart å nå 28 gps knop med kun guttungen på 13 år i båten. Da er det kun bensintank bak. Batteriet og anlegget (bærbart) har måtte vike for farta. Men opplever fortsatt han båten "hopper" litt, noe jeg tror stjeler litt fart. Håper noen har tips til hvordan unngå hoppingen? Handler det om vektfordeling, eller høyde/tilt på motor, eller annet? Legger ved bilde av båt og motor, for å illustrere høyde på motor. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Eika Svart 23.Juni Link til dette innlegget Svart 23.Juni Vis oss en film under kjøring, så er det ufattelig mye lettere og stille en diagnose Det er mange forskjellige faktorer Sitér dette innlegget Link to post
nik0lai Svart 23.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni God idé, jeg skal prøve å få tatt en video imorgen mens jeg kjører parallelt med guttungen .. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
nik0lai Svart 14 minutter siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 minutter siden Bedre seint enn aldri... Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.