Mosterhamn33 Startet 23.Juni Link til dette innlegget Startet 23.Juni Hei, var så uheldig at båtens gikk under litt. Fått start på maskin og bytte olje noen ganger og alt det der. Men får ikke liv i kjølevann og oljetrykk måleren. Panelet var ikke under og målt og sjekket kabler. Vdo instrumenter. Hva kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
Mosterhamn33 Svart 23.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni Jeg har også målt 12.8 volt oppe på panelene. I tillegg får jeg også timetelleren til og gå når jeg kobler direkte på batteriet. Men når jeg kobler tilbake igjen vil ikke timetelleren gå Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 24.Juni Link til dette innlegget Svart 24.Juni Det ligger en koblingsblokk på kabelstokken ganske nærme motoren, om den har vært under vann kan det bli mye småkludd. Tipper det er en jordledning som har irret. Lyser det i lade lampen? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 24.Juni Link til dette innlegget Svart 24.Juni Alt elektro,kabler, følere ,start dynamo som har vert under i sjøvann må byttes Sitér dette innlegget Link to post
Mosterhamn33 Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Ja det lyser i ladelampa. Koblingen stokken med rele har ikke vært under vann Sitér dette innlegget Link to post
Mosterhamn33 Svart 24.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni Har byttet alt av kabler, jeg hadde en annen dynamo liggende. Så den ble byttet og den andre lagt i vann den har jeg testet i etter kant og fungerer. Ikke bytter sensorer. Da båten gikk ned med hekke og stoppet i bunn. Det var 2 liter ca vann i sumpen. Og ingen antydning til vann i sylinderene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.