Pondu_s Startet 27.Juni Link til dette innlegget Startet 27.Juni Hei er det noen her som kan anbefale et verksted/mekaniker som skrur volvo penta på østlandet som er redelig og dyktig. Fortrinnsvis indre oslofjord Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 27.Juni Link til dette innlegget Svart 27.Juni Ikke helt indre Oslofjord, men anbefaler Ragnar Ringstad i Gressvik (Fredrikstad) Topp service og kvalitet! Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Pondu_s Svart 27.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni Tusen takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
tomjo7 Svart 27.Juni Link til dette innlegget Svart 27.Juni Kan anbefale Gunnar Bekkevold i Gressvik Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
Pondu_s Svart 27.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni Tusen takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Pondu_s Svart 27.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni tomjo7 skrev 1 time siden: Kan anbefale Gunnar Bekkevold i Gressvik Fredrikstad Syns det var noe kjent med det navnet og tok en titt i kvitteringer og ser det var Bekkevold maskin som satt motor inn i min båt i 2022,da hadde båten annen eier. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni LA-Sa i Son er jeg rimelig godt fornøyd med. Du har jo også La-Sa i Oslo, men de har jeg ikke selv brukt. Disse to er jo litt mer Indre Oslofjord enn Fredrikstad. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
El barco de Sol Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Jeg har vært heldig og ikke hatt behov for større verkstedsjobber. Gjør det meste selv,men for eks.impellerbytte og løsne vanskelige fester,da bruker jeg Hølen Mekaniske Verksted. Utmerket mann på alle måter. Kjøper alt av deler hos La Sa i Son. Veldig greie folk som er behjelpelig å svare på tekniske spørsmål fra uvitende folk som meg. Høyt kunnskapsnivå og flott service langt ut over det man kan forvente. Anbefales ! Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Blouberg skrev for 23 timer siden: ikke helt indre Oslofjord, men anbefaler Ragnar Ringstad i Gressvik (Fredrikstad) Da kan jeg spille inn Jalsø Marina på andre siden av fjorden.(Tønsberg) De har også ett meget godt rykte så er ikke redd for den anbefalingen Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni LaSa er svaret på det du spør om. Forbered deg på å betale grovt mye penger. De andre aktørene jeg har hatt befatning med i indre Oslofjord er: - Billige - Kontaktbare - Dyktige (Velg én egenskap) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.