Engers Startet 27.Juni Link til dette innlegget Startet 27.Juni Jeg har båten oppe nå for å rense opp, male litt bunnstoff, polere osv. Båten har ligget i boblehavn i vinter. Bak ved drevene sitter det en del småskjell innimellom, og noen av dem sitter godt. Det er vanlig, men synes forøvrig det er mer i år enn det pleier å være. Det jeg lurer på, er om dre tror det er litt enklere å løsne noe av dette, hvis jeg spruter litt vann på dem. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Juni Link til dette innlegget Svart 27.Juni Anbefaler å sprute vann med en sinna høytrykkspyler 😎🏁 Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Spray på litt riktig blanding med sitronsyre og la det virke litt. Ellers finnes det jo andre remedier i båtbutikkene som kan sprayes på eller påføres med kost, svamp etc. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Big Horn Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Det er mye lettere å fjerne dette direkte etter opptak, enn å vente til det tørker. Tror det har lite for seg å sprute litt vann på det, men rotordyse på kraftig høytrykkspyler bør kunne ta det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.