anitak Startet 28.Juni Link til dette innlegget Startet 28.Juni Jeg bygger ny septiktank og skal anskaffe Septikslange. 6 meter og pris og lukttetthet er viktig. Hva er forumets erfaring med Biltema sin slange? Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Kjenner ikke Biltema sin, men ser den er bare i lengder på 3m. Ikke alltid det er optimalt med skjøter i slikt system. Jeg kjøpte for noen år siden 6 meter fra Tess, og mener jeg betalte rundt 1400,- for denne. Er jo bare å sjekke opp. Men ville gått for hel lengde. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Escaro Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Dette var den rimeligste jeg fant på nettet i farten: https://batbua.no/produkt/septikslange/ Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 28.Juni Link til dette innlegget Svart 28.Juni Har Biltema sin ombord. Har vel sittet i 5 sesonger nå. Helt ok den. Tenkte bytte i vinter. Enkelt å komme til hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.