Jump to content

klarer jeg å snorstarte en suzuki 15hk 4 takts 2011 påhengsmotor?

Adzam

Recommended Posts

Jeg har forsøkt å forklare jentungen trikset, men jeg er visst dårlig til å forklare. Jeg gjør et nytt forsøk her så kanskje jeg kan få korrekser som hjelper til å lære det bort, det er jo essensiell kunnskap...

Det viktige er å få fart over kompresjon nummer to. Jeg drar langsomt til jeg kjenner god motstand, så et bestemt - men ikke spesielt langt - rykk for å få den over to kompresjonsslag. Akkurat som et Taekwondo-slag skal du ikke slå , du skal slå gjennom. Vanlige vansker jeg ser folk har er at de prøver å dra langt heller enn fort, relatert problem er at de ikke klarer å dra over mer enn en kompresjon av gangen. Ikke fordi de ikke er sterke nok men fordi de ikke drar gjennom kompresjonen.

Vet ikke om dette hjalp noe for noen, men ryddet kanskje litt i hodet mitt. Yamaha leverte 90 totakt med snorstart, kjenner en som har en slik. Det er for viderekomne, men på intet vis umulig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...