Toth42 Startet 2.Juli Link til dette innlegget Startet 2.Juli Hei! De to øyene som er sveiset på motorbraketten bak på summer-fun er ganske små, får blandt annet ikke gjennom Løkka på en låsewire der. Er det noen som har erfaring med å montere f.eks pullert bak oppe på "pontongen", er det i det hele tatt mulig på en plastbåt? Takker for alle ideer! Sitér dette innlegget Link to post
Toth42 Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Bump? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Du kan ikke skru noe gjennom ratt-konsollet eller akterspeilet? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Ask Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden For 20 år sidan reparerte eg ei stadyjolla med å bora eit hol på 10-15 mm, og spraya inn ei høveleg mengda med byggskum. Det holdt då eg selde båten i fjor. Bor eit høveleg hol tvers gjennom øvre kant av akterspeglet,og spray inn ei høveleg mengda med byggskum, tre i ein augebolt, sett på ei stor skiva og ein låsemutter. Deretter kan du klinka gjengene. Då er det uråd å skru av mutteren. Sitér dette innlegget Link to post
Toth42 Svart 1 time siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1 time siden Popeye70 skrev for 3 timer siden: Du kan ikke skru noe gjennom ratt-konsollet eller akterspeilet? Jeg tipper jeg kan det - jeg spør bare fordi jeg er redd for å bore i noe som ikke bør bores i. Aller helst ville jeg hatt en pullert der man vanligvis har en, altså bak på siden(e). Mulig jeg kan gå inn via dreneringslokket oppå "pontongen" og få en plate boltet på undersiden, gjennom plasten og opp i en pullert. Husker ikke i farta om hullet er stort nok til å få inn hånda og en pipe/skiftenøkkel 🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.