Jump to content

Solcellepanel, hvor mye får man egentlig ut av et 100 watt panel?

Cheyenne

Recommended Posts

Fantino skrev 34 minutter siden:

Det var da fryktelig rask nedbryting - ikke reklamasjonsgrunn?..

Tror ikke det. Var et panel jeg fikk tak i av en som hadde kjøpt nytt. Jeg monterte det med borrelås på hardtopen. Dette var visstnok veldig fy fy på dette panelet. Derfor tålte det visstnok ikke sol. Ikke det første de hadde vært borti. Skulle i følge produsenten holde mye lenger hvis du brukte regulator fra de, forhandleren hadde ingen tro på dette. Ser rett og slett ut til å være et mindre bra produkt. 

Cheyenne skrev 1 minutt siden:

Tror ikke det. Var et panel jeg fikk tak i av en som hadde kjøpt nytt. Jeg monterte det med borrelås på hardtopen. Dette var visstnok veldig fy fy på dette panelet. Derfor tålte det visstnok ikke sol. Ikke det første de hadde vært borti. Skulle i følge produsenten holde mye lenger hvis du brukte regulator fra de, forhandleren hadde ingen tro på dette. Ser rett og slett ut til å være et mindre bra produkt. 

Ja det høres definitivt slik ut 😝 Sikkert ikke noe å bruke krefter på. 

Fantino skrev 2 minutter siden:

Ja det høres definitivt slik ut 😝 Sikkert ikke noe å bruke krefter på. 

Neida, er nå klassifisert som e-avfall her i huset. 😊 Det nye ser ut til å levere sånn ca det det er oppgitt til. Nå er jo ikke solen på det høyeste lenger så kan ikke forvente full effekt når det ligger flatt på hardtopen men er så langt fornøyd. Det har litt å jobbe med. Har lifepo4 bank på ca 600ah. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...