Cheyenne Svart 14 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Fantino skrev 34 minutter siden: Det var da fryktelig rask nedbryting - ikke reklamasjonsgrunn?.. Tror ikke det. Var et panel jeg fikk tak i av en som hadde kjøpt nytt. Jeg monterte det med borrelås på hardtopen. Dette var visstnok veldig fy fy på dette panelet. Derfor tålte det visstnok ikke sol. Ikke det første de hadde vært borti. Skulle i følge produsenten holde mye lenger hvis du brukte regulator fra de, forhandleren hadde ingen tro på dette. Ser rett og slett ut til å være et mindre bra produkt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Cheyenne skrev 1 minutt siden: Tror ikke det. Var et panel jeg fikk tak i av en som hadde kjøpt nytt. Jeg monterte det med borrelås på hardtopen. Dette var visstnok veldig fy fy på dette panelet. Derfor tålte det visstnok ikke sol. Ikke det første de hadde vært borti. Skulle i følge produsenten holde mye lenger hvis du brukte regulator fra de, forhandleren hadde ingen tro på dette. Ser rett og slett ut til å være et mindre bra produkt. Ja det høres definitivt slik ut 😝 Sikkert ikke noe å bruke krefter på. Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 13 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Fantino skrev 2 minutter siden: Ja det høres definitivt slik ut 😝 Sikkert ikke noe å bruke krefter på. Neida, er nå klassifisert som e-avfall her i huset. 😊 Det nye ser ut til å levere sånn ca det det er oppgitt til. Nå er jo ikke solen på det høyeste lenger så kan ikke forvente full effekt når det ligger flatt på hardtopen men er så langt fornøyd. Det har litt å jobbe med. Har lifepo4 bank på ca 600ah. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.