Engers Startet 3.Juli Link til dette innlegget Startet 3.Juli Jeg skal bytte sjøvannspumpa på en D3 190 fra 2008 Har ikke sett så nøye enda, men jeg må demontere dynamoreima, før jeg tar vekk pumpa og setter på ny pumpe. Har da fått høre at på disse motorene er strammehjulet fjærbelastet. Da må jeg tydeligvis dra dette strammehjulet litt tilbake før jeg tar vekk reima, og det samme når jeg skal sette reima på igjen. På bildet ser dere at det er to hjul som har et torx spor, men det er også et torx spor ved siden av dette øvre hjulet. Er det noen av dette jeg skal benytte meg av, eller må noe annet løsnes først? PS. Dynamoen sitter på en brakett som gjør at dynamoen sitter på fast sted. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 3.Juli Link til dette innlegget Svart 3.Juli En stor Torx (T60) passer vel bare ett sted. Du merker med en gang at det fjærer. Legg litt belastning på og du merker at reima blir slakk. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 3.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli Takk for raskt svar subwoofer. Da er det som jeg trodde, og håpet. Ikke noe som må løsnes først. Strammeren er fjærbelastet.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.