chrisrik Startet Torsdag 18:11 Link til dette innlegget Startet Torsdag 18:11 Hei båtfolk! Planlegger en tur gjennom Dalsland Kanal nå og driver litt med administrativ planlegging.. Planen er å sjøsette i Bengtsfors og ende opp i Köpmannbro. Men jeg finner litt lite informasjon om mulig parkering av bil og henger mens vi cruiser neddover. Annet enn bobilparkering til 200,- døgnet. Er det noen med kunnskap å dele så setter jeg stor pris på det :-) God sommer! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Barbaria Svart igår klokken 06:30 Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:30 Vill du parkera ditt fordon längre än 24 timmar? Du får normalt parkera under 24 timmar på gator i Bengtsfors kommun om inte vägmärke anger annat. Det finns ett antal platser där kommunen tillåter länge uppställning för fordon. På följande platser är det tillåtet att parkera bilen sju dygn i sträck: Parkering nedanför Pingstkyrkan (norra sidan av parkeringen) Parkering vid Eka Miljörum (södra delen av parkeringen) https://www.bengtsfors.se/sidor/trafik-och-infrastruktur/parkering.html Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
chrisrik Svart 19 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Takk ror svar! Vi hadde håpet å kunne bruke litt mer tid enn 7 dager. Alle skriver man bør ha god tid når man ferdes i kanalen 😊 Ser det reklameres med bedre parkeringsmuligheter i Töcksfors. Worst case får vi starte der. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.