Lucky Strike Startet 9 timer siden Link til dette innlegget Startet 9 timer siden Sol og tid tar etterhvert knekken på gummi. Jeg lurer på om det går å "male" et beskyttende lag utenpå f.eks vinduspakninger. Helst med en "gummimaling" som hefter på gummi og med egenskaper som gummi. Og som varer en god stund. Noen som har erfaring med denne? https://www.biltema.no/bilpleie/bilmaling-og-lakk/gummilakk-og-gummimaling/gummimaling-pa-boks-1-liter-2000035808?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=Cj0KCQjw953DBhCyARIsANhIZoY4bnU6FUCzOFNiS7wSCLWgf_f5LC0b5vRViNtaU5dcwh36je5LPQ8aAurjEALw_wcB Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Ikke erfaring med den, men hadde et annet merke som jeg brukte på verktøy for å isolere og gummiere håndtak. Kunne pensles eller dyppes, flere strøk. Skulle tro den ville sitte godt på eksisterende gummi. Om det er beste måte å bevare gummi, vet jeg ikke. Men det ble slitesterkt og gummiaktig. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.