Jump to content

Yamaha 150 hk 4-takter, fyllt diesel

Tbergster

Recommended Posts

Tbergster skrev On 5.7.2025 at 16.47:

Presterte og fylle 6,5l diesel på båten; fast tank 60l Yamaha 4takter 150hk 2020modell.

Åssen går det med deg?

Om jeg har funnet rett dele tegning så har din motor banke sensor, noe som er en stor fordel for deg i din situasjon som nevnt av flere. Men viktig med tilbakemelding fra deg om hvordan dette ender. Du er ikke den siste som får til dette og mange vil kunne bruke din erfaring til å få ned pulsen😁👍

dieselfan skrev 16 minutter siden:

Åssen går det med deg?

Om jeg har funnet rett dele tegning så har din motor banke sensor, noe som er en stor fordel for deg i din situasjon som nevnt av flere. Men viktig med tilbakemelding fra deg om hvordan dette ender. Du er ikke den siste som får til dette og mange vil kunne bruke din erfaring til å få ned pulsen😁👍

Jeg ringte litt rundt, fikk svar ifra Agder Båtservice, de kom på 30min og plukket opp båten på nabokaia.
(Jeg kjørte over dit som tok ca 10min, hørte ingen ulyder eller problemer.)

For min egen nattesøvn var det en grei og lett løsning, så slipper jeg endel ekstra arbeid i ferien. Båten skal være klar imorgen, spent på regningen...

Tbergster skrev 12 minutter siden:

For min egen nattesøvn var det en grei og lett løsning, så slipper jeg endel ekstra arbeid i ferien. Båten skal være klar imorgen, spent på regningen...

Om båten har kaskoforsikring, sjekk vilkårene. Kanskje har du dekning for feilfylling av drivstoff. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...