elskerseiling Startet 6.Juli Link til dette innlegget Startet 6.Juli Det finnes noe som heter waterline design som lager diverse solskjerming for båtluker. https://batsystem.se/product/wld1315-blinds-with-ventilation-for-hatches-large/?v=7fa3b767c460 For en del år siden kjøpte jeg noe helt tilsvarende med sugekopp, justerbar snor, lystett. Vet noen hvor man får tak i noe lignende rimeligere enn typen fra waterline? Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 6.Juli Link til dette innlegget Svart 6.Juli Det finnes forskjellige "blinds", uten at jeg nå husker hvor. Men dersom denne i tillegg til å være lystett, også er myggnetting og ventilerende, synes jeg den er råbillig. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
elskerseiling Svart 13.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli Det ble den jeg linket til. Funker fint! Sitér dette innlegget Link to post
Vaagen Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Ventilerer den fortsatt greit, med luken åpen? Så ikke ut til å være store ventilasjonsåpningen? Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.