Philonica III Startet 6.Juli Link til dette innlegget Startet 6.Juli Min kjære gamle fjernkontroll har tatt kvelden. Noen som har noe slikt liggende er jeg veldig interessert. Reidar 40221224 Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 10.Juli Link til dette innlegget Svart 10.Juli Heisann, vet du hva som er galt med håndsenderen din. Har en lik en som har begynt å tulle litt. Tror det er folieknappene på min. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 26.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli min er bare helt død. har fått tak i en annen men vet du hvordan og om den kan parres med eksisterende mottaker? Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 26.Juli Link til dette innlegget Svart 26.Juli Nei det vet jeg ikke. Men skal se om jeg har noen papirer i båten. Tok min ifra hverandre og sprayet og børstet med elektrospray. Virker igjen foreløpig 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 28.Juli Link til dette innlegget Svart 28.Juli Kikket på papirer og åpnet mottaker. Men finner ingen prog. knapp. Desverre. Tror du må ringe ilas for å høre. Sitér dette innlegget Link to post
RJB Svart Torsdag 12:36 Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:36 Jeg kjøpte en vinsjkontroller med fjernkontroll til bilvinsj. Den lot seg enkelt koble til min ILAS dreggvinsj og fungerer som bare det. Beste kr.300 jeg noensinne har brukt på finn.no! Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart Torsdag 15:29 Link til dette innlegget Svart Torsdag 15:29 Den var ikke dum. Ĥar du info om type dette er.. bilde eller noe Sitér dette innlegget Link to post
RJB Svart Fredag 13:28 Link til dette innlegget Svart Fredag 13:28 Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart Fredag 18:46 Link til dette innlegget Svart Fredag 18:46 Så bra . Takk for svar. Greit å vite .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.