Signis Startet 7.Juli Link til dette innlegget Startet 7.Juli På desperat jakt etter en stk Canvas buddy.. sliter med tight kalesje og avrevet leddbånd i tommel.. pris blir vi enige om. Hvis ikke det fins noen lignende løsninger ?.har ringt han som produserte de og samtlige forhandlere uten hell.. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 7.Juli Link til dette innlegget Svart 7.Juli Signis skrev 50 minutter siden: På desperat jakt etter en stk Canvas buddy.. sliter med tight kalesje og avrevet leddbånd i tommel.. pris blir vi enige om. Hvis ikke det fins noen lignende løsninger ?.har ringt han som produserte de og samtlige forhandlere uten hell.. Si fra hvis du finner noe til salgs. Jeg mistet min i sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Trondmadsen@hotm Svart 9.Juli Link til dette innlegget Svart 9.Juli Mistet min på sjøen i går. Noen som har en som kan ta mål av den? Tenkte å få laget meg en ny siden disse ikke er i salg lengre. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 10.Juli Link til dette innlegget Svart 10.Juli Signis skrev On 7.7.2025 at 12.46: På desperat jakt etter en stk Canvas buddy.. sliter med tight kalesje og avrevet leddbånd i tommel.. pris blir vi enige om. Hvis ikke det fins noen lignende løsninger ?.har ringt han som produserte de og samtlige forhandlere uten hell.. Jeg tror det ville være lettere å få treff hvis du la ut bilde så folk kunne se hva det var og kanskje er det folk som ser et sånt verktøy de har liggende i skuffen og aldri bruker og snart kaster. Lurte selv på om det var et verktøy eller om du ville ha hjelp av en person med frisk tommel til å dra på kalesja, men når folk har mistet slike i sjøen så antok jeg drt måtte være et verktøy. Et Google søk gav treff på maritim: https://www.maritim.no/canvas-buddy-a Men detvar noe i teksten som tydet på at det ikke selges nå. Men hva er vitsen med at tuppen er bøyd? Skulle tro den fungerte bedre uten bøy og at det enkleste ville være å bare ta en rørstump som går kjennom kalesjehullene og utenpå kalesjeknottene og skråksppe den nesten på enden dlik at det blir igjen en liten rett bit for å få litt bredde på enden. Fil bort skarpe kanter. Ta litt teip rundt håndtakenden for bedre grep hvis behov. Stopp inn mest mulig isopor i tomrommet for at den skal flyte, siden 2 personer har mistet sin på sjøen. Sjekk om den flyter og hvis ikke fester du flyte-nøkkelring på den. Virker som om det er enklere å lage en ny enn å kontakte halve verden for å få tak i en som kanskje ikke engang passer din kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.