Sørlandet2 Startet igår klokken 18:18 Link til dette innlegget Startet igår klokken 18:18 I min båt, en uttern D77 fra 2014, plages jeg med at det er mye motstand gjennom automatsikringer. Jeg oppdaget det først at jeg ikke fikk ei lensepumpe til å fungere normalt da jeg skulle teste den. Har også hatt problemer at jeg ikke får strøm til et par andre kurser. Jeg har nappet de ut, spraya litt kontakt-rens, beveget de ut og inn noen ganger, og med deg fått liv i kursen. Her i dag så var det en ny kurs som jeg ikke fikk lyst på. Prøvde samme metode, men det leverte ca 1v. Ikke nok til å få noe lys. Kanskje bare å bytte. Er vel 12 slike sikringer. De er lodda på ei felles +skinne, så litt arbeidsomt å skifte en. Litt kostnad å skifte alle, men kanskje det enkleste når en først er i gang. Andre som har vert plaget med disse? Er 10 år det en kan forvente av disse? Sikringene står beskytta for vannsøl. Sikringer av denne typen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.