altmuligbåt Startet 5 timer siden Link til dette innlegget Startet 5 timer siden Hei. holder til rett ved svenskegrensa. Og vi er flere som kjører vannscooter. men hva er reglene. 1. er D5l greit ? 2. Høyhastighets kurs fra Norge (på vannscooter?) 3. hva gjør de under 18? 4. er båtfører bevis bra nok ? hva er konsekvensene vist man blir stoppet ? Noen som vet. ? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
dennrick Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Du kan kontakte vannscooterservice.no for mer informasjon. De holder høyhastighetskurs, og kjenner nok noe til reglene. Såvidt jeg vet er dette et EU krav. Vi fikk ikke leid scooter ifjor på sommerferie i Hellas da vi ikke hadde det. For ordens skyld: Det er sønnen min som driver overfornevnte firma. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Gunga Din Svart 16 minutter siden Link til dette innlegget Svart 16 minutter siden Her kan du lese hvilket sertifikat du trenger….. de aksepterer vannscotersertifikat fra andre EES-land https://www.transportstyrelsen.se/sv/sjofart/fritidsbatar/vattenskoter/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.