Jump to content

"Ny" gjestehavn i Oslo - Revierhavnens Baatforening

Båtshaken

Recommended Posts

Jeg har problematisert at løsningen ikke kan aksesseres gjennom en webside, at løsningen kan virke ekskluderende, samt at det er uheldig at den fremmer duopoler.  Så vidt jeg kan se har jeg ikke kommet med noen personangrep, kritisert trådstarter eller "sablet ned Revierhavnen" på noe vis.  Etter mitt syn er ikke innleggene mine bøllete - i allefall ikke dersom man tar seg tiden med å faktisk lese hva jeg skriver.

Trådstarter skrev at han anså det som en fordel at betalingsløsningen er eksluderende, da han uansett ikke ønsket "grinebittere" på besøk, og index hevder jeg er en konspirasjonsteoretiker basert på at jeg påpeker at monopoler og duopoler er en uheldig ting, i tillegg blir jeg kalt kverulant.  Jeg tar meg ikke nær av det, men jeg anser dét som mer bøllete enn min opptreden.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...