Mari Monrad Startet Søndag 05:42 Link til dette innlegget Startet Søndag 05:42 Hei! Vi har klart å ødelegge vår propell på en Coronet 17 Runabout, med en Volvo Penta B20-motor. Båten er fra 1972. Jeg har lest meg opp på at båten tar en 13 X 13 propell, men er det noen som har erfaringer med en slik motot / propell, og kan forsikre meg om at dette er riktig? Jeg har funnet et sted i Sverige som selger propellene, men vil ikke bestille før jeg er 100 % sikker på at den passer (vedlagt bilde). Propellen har en eldre monteringsring, ikke med gjenger slik jeg ser mange nyere motorer har (se bilder). Eventuelt, er det noen som har erfaring med å sveise en eldre propell som denne? Den har to skeive blad og et hakk. Tusen takk for svar! Mari Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart Søndag 08:31 Link til dette innlegget Svart Søndag 08:31 Winrace eller Andvik fikser den. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mari Monrad Svart Søndag 10:04 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 10:04 Takk for svar! Supert om den kan bli reparert! Men vi trenger den rimelig raskt, så derfor ser vi etter en erstatter også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.