Rune.f Startet Søndag 11:53 Link til dette innlegget Startet Søndag 11:53 Hva kan det skyldes, finner ikke ut av det på tross av att dette jo skulle være enkelt å få på plass via menyen, noen som har tips så mottas det med takk, har 3 andre plottere/lodd i båten som alle viser overflate vanntemp, men dette 92sv vil ikke, det står "temp" på skjermen men er ikke noe tall der. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Søndag 14:47 Link til dette innlegget Svart Søndag 14:47 Har du sjekket hvilke "temp" felt som er definert. Mener å huske at feltet på min Garmin sier "Vann temperatur" når du velger infofeldt Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rune.f Svart Søndag 15:00 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 15:00 Jeg brukte en time i går kveld på å prøve å finne ut av dette, jeg finner "vann" men kommer ikke videre, blir jo så en river seg i håret til slutt😅bildet viser Temp men er tomt, prøver å sette fingeren på skjermen men får ingen valg. Neste bilde viser "Foot" på skjermen ned til venstre på kart delen, ellers imponert over hvor dypt det går i god dorgefart uten bortfall. Får heller ikke til å forandre det lille avstandsstreket på skjermen ned til høyre fra foot til meter, ellers er alt på stell med alt dette fantastiske loddet/plotteren har å tilby. Har ett 72cv, der er dette på stell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.