Jump to content

Plagsomme fluer i cabinen på natta

Komodo

Recommended Posts

Komodo skrev for 20 timer siden:

Hvis jeg klarer å fange en, så får den en hyssing rundt foten, og blir boende i lugaren ut sesongen 😅

Du vet det blir få netter i båt på oss i år pga gammel hytte som må fikses opp og ny stein brygge som må bygges, men for de med fast båtplass, hytte, klubbhus +++ så er et par fuglekasser for krabaten på bilde, utrolig effektivt. Et par spiser ca 5000 mygg og andre insekter pr døgn og det gjør virkelig en forskjell. Jeg har 4 par rundt hytte/brygge og det gjør virkelig en forskjell...

(ja selvfølgelig, for de spiser jo 20.000 insekter i døgnet):klapper: fluesnapperen liker å ha 20-25m mellom kassene.

Fint om du lar den sitte på sørover, for den lille fjærdotten skal til Afrika ila høsten.. :forvirret:

Vi er på Koster nå, etter fine dager i Danmark, og med unntak av noe blomsterflue-besøk ombord, har det vært uvanlig lite insekter i år, både til havs og på land. 
(Jeg har med påde oppladbar Thermacell og oppladbar UV-lampe, men her er det bare den oppladbare pumpa til wingfoil-seilene som får kjørt seg.)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...